26. huhtikuuta 2013

Huuda, huuda ilosta!

Heeeei!!! Tällä viikolla mulla oli monenmoisia asuja ja kaikissa oli jotain kivaa. Oma naama vilkkuupi aika paljon tässä, mutta kertokaa toki mielipietitä mun vaatteista ja asusteista! Se ois mahtavaa.

*
TIISTAI

  
 


Neule: Cubus
T-paita: Sokos
Shortsit (ite leikattu): Zip
Sukkahousut: Gina Tricot
Kengät: Skopunkten
Kaulakoru ja rannekoru: Gina Tricot

*
KESKIVIIKKO

  

Farkut: Kirppis
Paita: Kirppis
Kaulakorut saatu
Sormus saatu kaverilta
Korvikset, pienet: Sokos
Korvikset, kivet: Cubus

*
TORSTAI

Mä niin rakastan noita piikkilukkoisia korviksia!!!

Farkut: Kirppis
Pitkähihainen: H&M
Neuleliivi: Kirppais
Kaulakoru: Kirppis
Korvakorut, pienet: Sokos
Korvakorut, isot: H&M

*
PERJANTAI


Farkut: Kirppis
Toppi: H&M
Kauluspaita: FB-kirppis
Korvakorut, pienet saatu
Korvakorut, kivet: Cubus

*

Jaaaaha ja huomenna mun ihanainen kamuni tulee tuolta Suomen peräkylästä tänne, Turkuun! http://www.youtube.com/watch?v=fxB9iJJpqdQ Itseasiassa se on nyt jo matkalla, mutta huomenna perillä. Meen sitä sitten aamukaheksaksi vastaan juna-asemalle. Hän viipyy täällä viikon ja sit onki party time! Tai sit ei.. Mulla kuitenkin koulua :) Huomenna meen myös tekemään työsopimuksen kesätyöpaikkaani!

HYVIÄ VIIKONLOPPUJA! 

Tämän illan odotukeen kuului koko viikon odotettua lakritsi- ja mutakakku jätskiä!



4 kommenttia: