18. kesäkuuta 2013

I'm not worth you, but I'm worth it

Viikko sitten alko työt ja kerran oon jo meinannu nuupahtaa. Mut ei mitää, hyvin menee!
     No mutta sitten! Olin lauantaina Helsingissä mallikansion kuvauksissa. Junalla kuljin ja studiolle löysin mukavasti kännynavin avulla! Ja Hesa muutenkin vaikuttaa kivalta paikalta. Nii, ehkä siks et en oo siellä ennen paljonkaan seilannu. Olin nyt ekaa kertaa siellä pyörimässä ihan yksin, ihan alusta alkaen. Tuntuu kuitenkin, että siellä on jotenkin rennompi meininki, ei katota pahasti, jos ei aivan normaalilta nätytä. No mut, se oliki mun huikea tunnin kokemus siitä mestasta ja vain pieni osa koko kaupunkia.
     Studio Elitellä valittiin sopivat asukokonaisuudet mun omista jutuista, korut ja kengät. Muutaman jutun sain lainaan sieltä. Mulle valitut tyylit oli business, juhla ja partyrock.
     Siellä oli myös muitakin tyttöjä ennen ja jälkeen mua. Meikkaaja-stailaaja teki sopivat meikit ja hiukset kaikkiin eri asukokonaisuuksiin ja sitten lähdettiin kuvaajan kanssa ulos kuvaamaan tai keimailtiin studiolla. Oli mahtavaa poseerata ammattikuvaajan kameran edessä ammattilaisen kädenjäljellä siveltynä. En voi muuta sanoa, kun että I loved it. 
     Sain kaikki otetut kuvat itselleni mukaan ja editoidut kuvat mallikansiota varten tulee parin viikon päästä postissa, jolloin soitan studiolle ja he ohjeistavat mut eteenpäin työnhakuun!

Ensin tulevien mustavalkoisten kuvien perusteella pääsiin tekemään mallikansiota. Kuvia on aika monta, joten valitsin kaikista mielestäni onnistuneimmat.

TESTIKUVAT






 

BUSINESS



 JUHLA

  
 
 

PARTY/ROCK


(C) Apirat Nomnavi
(C) Jari Tolvanen (testikuvat)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti