7. kesäkuuta 2013

To Be Continued?

Laitoin vähän aikaa sitten hakemuksen ammattivalokuvaamolle, nimeltä Studio Elite. Studion sivuilla oli hakemus, jossa etsitään malleja. Pistin sen hakemuksen menemään, paljonkaan enempää sitä ymmärtämättä. Sieltä tulikin sitten muutaman päivän päästä tekstiviesti, että mulle on varattu aika testikuvaukseen ja haastatteluun. Sydän pamppasi kurkkuun ja attelin että oikeastiko!?!? Mulle varattiin sitten aika ja testikuvaus oli siis eilen.
     Testikuvausten idea on siis, että hakijasta otetaan 50-60 kuvaa ja niistä yli 10% pitäis onnistua. Sen jälkeen on vielä haastattelu, jossa katsotaan miten paljon halua ja mahdollisuuksia on hakea malliksi. Haastattelija sanoi mulle, että se menikin paremmin, mitä hän oli ajatellut. Ensivaikutelmanko perusteella sitten kai? Mutta mä pääsin siitä ns jatkoon! Nyt on varattu aika, jolloin tehdään mulle mallikansio kolmella eri kokonaisuudella. Sillä sitten laitetaan hakemuksia mallitoimistoihin. Saa nähdä mitä tykkäävät.
     Enkä oo ikinä ennen ollu missään tollasissa kuvauksissa. Vain koulukuvauksessa xD
     Mulla on ulkoisesti hyviä edellytyksiä malliksi, mutta sisäinen puoli ei ole ollut aina sitä mieltä. Nyt kuitenkin päätin tehdä asialle jotain! Kuvaukset on jo.. Viikon päästä ja sitten lähdenkin yksin Helsinkiin seikkailemaan, haha. 
     Noissa ulkokuvissa kaveri halus opetella valokuvaamista ja pisti mut sitte malliks :D

     Pääsenköhän mä nyt näistä mun omista mallileikeistä jo vähän pidemmällekin?



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti